RETURBETINGELSER



Hvis du af en eller anden grund ikke er tilfreds med din ordre, bedes du kontakte os. Hos Zenaro bestræber vi os på at sikre, at vores kunder er 100% tilfredse med det produkt, de har købt hos vores leverandører. Hvis du har problemer med forsendelsen eller produktet og er frustreret, så kontakt os, og vores team vil hjælpe dig med det samme.

 

Hvordan kan jeg returnere hele eller dele af min ordre?



Hos Zenaro har vi 30 dages returret. Det betyder, at du kan returnere pakken inden for 30 dage efter modtagelsen. Hvis det er tilfældet, skal du være opmærksom på, at vi refunderer det fulde beløb for din ordre inden for 5 arbejdsdage efter modtagelse af produktet. Desværre kan vi ikke refundere omkostningerne ved at returnere produktet.

Følg venligst nedenstående trin for at returnere dit produkt:

- Send os en e-mail på info@zenaro.dk, hvor du oplyser, at du ønsker at returnere din ordre eller en del af din ordre.

- Vent på svar fra vores kundeserviceafdeling om, hvorvidt vi kan acceptere returneringen. Der vil du også modtage returformularen med returadressen.

Hvis vi kan acceptere din returnering, skal du følge nedenstående trin. Pak det returnerede produkt pænt og sikkert ind, helst i den originale emballage.

-Send pakken til den returadresse, du har fået af vores kundeservice.

Send track & trace-koden til vores kundeserviceafdeling.

- Når din pakke er ankommet og blevet inspiceret, refunderer vi dig de returnerede produkter ved hjælp af den betalingsmetode, du brugte til at betale for produkterne.

 

 

Produkter, der opfylder et eller flere af følgende punkter, kan desværre ikke returneres:

-Forseglede produkter. Hvis forseglingen er brudt, kan disse produkter ikke returneres.

-Skabt af iværksætteren i henhold til forbrugerens specifikationer (opgavearbejde).

- Som er klart personlige i deres natur.

- Produkter i kategorierne "Beauty", "Kids & Baby" og "Sports" kan ikke returneres på grund af COVID-19's hygiejneforanstaltninger.

 

 

Annullering af ordrer

Du kan kun annullere din ordre 30 minutter efter, at du har afgivet den. Vores ordrer behandles ikke efter 30 minutter, derefter er annullering ikke mulig.

Hvis du vil annullere din ordre, bedes du kontakte os på info@zenaro.dk inden for 30 minutter efter, at du har afgivet din ordre.

 

Beskadigede produkter ved ankomsten



Det er en skam! Desværre kan dit produkt blive beskadiget under transporten. Hvis du har modtaget et beskadiget eller forkert produkt, bedes du kontakte os inden for 30 dage efter modtagelsen af produktet. Derefter udløber returperioden desværre.



For den hurtigste løsning bedes du sende os en e-mail med et foto, der viser den beskadigede del af varen. Billeder tages bedst på en plan overflade, hvor etiketten og defekten er tydeligt synlig. Vi vil bruge disse oplysninger til at hjælpe dig med din ordre og forhindre fejl i fremtiden.



Ved defekte varer sender vi altid en ny pakke gratis første gang og kan desværre ikke refundere pengene. Går det galt anden gang? Så refunderer vi dig den fulde købspris.



Hvis du har spørgsmål om produkter, der var beskadiget ved ankomsten, bedes du kontakte os på info@zenaro.dk

Produktfejl eller defekter efter brug



Hvor er det irriterende! Desværre kan det ske, at der opstår en produktionsfejl over tid. Det skal være en ægte defekt. Det vil sige, at delen er gået i stykker og ikke længere lever op til den standard, som producenten har foreskrevet. Sliddele er udelukket fra produktionsfejl eller -defekter. Sliddele omfatter bl.a:

- Drivrem

- Batterier

- Bremseklodser og -skiver, bremsetromler,

- Kæder, pærer, primer, dæk og slanger

- Bevægelige dele i ordets bredeste forstand.



Hvis du har spørgsmål om produktionsfejl eller defekter efter brug, bedes du kontakte info@zenaro.dk

 

Levering af forkerte produkter



Vi gør vores bedste for at behandle alle ordrer korrekt. Desværre kan det ske, at ordrer falder igennem, og vi sender dig det forkerte produkt. Vi vil naturligvis løse problemet for dig og sende dig den korrekte ordre gratis.



Hvis du har spørgsmål om levering af forkerte produkter, bedes du kontakte: info@zenaro.dk

 

Returpolitik for Tøj i Forkert Størrelse

Vi vil gerne gøre opmærksom på, at tøj, der er bestilt i forkert størrelse, ikke kan returneres. Vi anbefaler, at du sikrer dig, at du vælger den rigtige størrelse, inden du afgiver din bestilling. Dette gælder også, hvis du bestiller flere stykker tøj, og kun ét af dem passer. I så fald kan de ikke-passerende varer ikke returneres.

Tak for din forståelse.

 

Ofte stillede spørgsmål om vores returpolitik



Hvis du er i tvivl, er her nogle ofte stillede spørgsmål om vores returpolitik:



- Hvor lang er returperioden?

Du kan returnere et produkt inden for 30 dage efter modtagelsen af din ordre.





- Hvor lang tid tager det at få mine penge tilbage?

Når vi har modtaget produkterne, inspiceret dem og bekræftet, at de ikke har været åbnet, refunderes hele beløbet til den oprindelige betalingsmetode. Alle kunder skal kontakte os, når pakken er returneret, og give os track and trace-oplysningerne, så vi kan behandle refusionen.

Bemærk venligst, at de fleste finansielle institutioner i gennemsnit er 3-5 arbejdsdage om at behandle refusionen.





- Hvorfor kan skønheds- og sundhedsprodukter ikke returneres?



Nedenfor er en liste over hygiejneprodukter, der ikke kan returneres og refunderes (listen er ikke udtømmende): undertøj, bikinier, make-up, hårstylingprodukter, skønhedsprodukter osv. Vi tager hygiejne og offentlig sikkerhed alvorligt og afviser returnering af skønheds- og sundhedsprodukter for at sikre vores kunders sikkerhed. Vi er ikke alene om dette. Andre leverandører af skønheds- og sundhedsprodukter tillader heller ikke returnering af de samme grunde.



Generelt kan produkter ikke returneres, hvis nogen af følgende betingelser gælder:

- køberen selv har repareret og/eller ændret de leverede produkter eller har fået dem repareret og/eller ændret af en tredjepart;

- de leverede produkter har været udsat for unormale forhold eller på anden måde er blevet behandlet skødesløst eller i strid med formidlerens anvisninger og/eller er blevet behandlet på emballagen

- manglen helt eller delvist skyldes forskrifter, der er udstedt eller vil blive udstedt af myndighederne vedrørende arten eller kvaliteten af de anvendte materialer;

- Hygiejneprodukter kan ikke returneres og refunderes, i hvert fald ikke med de nuværende COVID-19-foranstaltninger.

 

- Skal jeg betale for min returnering?



Ja, alle kunder er ansvarlige for returforsendelsesomkostningerne. Vi anbefaler, at du sender din retur med track and trace, da vi ikke kan tage ansvar for mistede returneringer.



- Kan jeg returnere mit produkt uden at kontakte jer?



Nej, du skal kontakte os, før du returnerer, da returadressen kan være forskellig fra den adresse, din ordre oprindeligt kom fra.



- Hvordan kan jeg kontakte jer?



Du kan kontakte os via e-mail på info@zenaro.dk. Zenaro-teamet arbejder seks dage om ugen. Vi garanterer altid et svar inden for 3-5 arbejdsdage og er glade for at kunne hjælpe!



- Min ordre er beskadiget, hvad skal jeg gøre?



For at finde den hurtigst mulige løsning bedes du vedhæfte et foto, der viser den dårlige kvalitet eller den beskadigede del af varen. Billeder tages bedst på en flad overflade, hvor etiketten og defekten er tydeligt synlig. Vi vil bruge disse oplysninger til at hjælpe dig med din ordre og forhindre fejl i fremtiden.



Hvis du har modtaget et beskadiget eller forkert produkt, bedes du kontakte os inden for 30 dage efter modtagelsen af produktet. Derefter udløber returperioden desværre.

 

 

Hvis du har yderligere spørgsmål, står vores kundeserviceteam til din rådighed. Send en e-mail til info@zenaro.dk og få svar fra os inden for 3-5 arbejdsdage!